8 Ekim 2011 Cumartesi

Bir Keito Okamoto Röportajı...



1) WaiWai Hey!Say!JUMP'da en sevdiğin an hangisiydi?
Hepsi. Hepsi çok eğlenceliydi!

2)Kız arkadaşın olsa, nasıl biri olmasını istersin?
Sevdiği şeyleri yapan, özgür bir insan. Bana karşı nazik olursa, ben derim ki "Benimle bu kadar ilgilendiğin için üzgünüm". Bu yüzden bir kızın çok veya az bencil olması, benim için sorun değildir. Bununla başa çıkmak, Chinen'den alışık olduğum bir şey. (Gülüyor)

3) Randevuya çıkacak olsanız nereye giderdin?
Akvaryuma. Balıklar hakkında özel bir bilgim yok, kız arkadaşıma onlar hakkında bir açıklama yapamam. Ender bulunan balık türlerine bakarken, ikimizin de "Harikalar~" diye bağırmamızı isterim.

4) En çok anının bulunduğu yer neresi?
İngiltere. Dokuz yaşımdan, on dört yaşıma kadar orada yaşadım. Kasabamız şehrin içinde olmasına rağmen, eğlenceliydi. Çünkü oynayacak bir sürü yer vardı. Yurt dışındayken okulumuzun yurdunda kaldım, orada bir sürü arkadaşım da vardı. Ama tatil için Japonya'ya döndüğümde, aniden çıkış kararı verildi. Bu yüzden İngiltere'ye geri dönemedim, ve doğru düzgün arkadaşlarımla vedalaşamadım, hala üzülüyorum. Bu yüzden bir kez daha İngiltere'ye gidip, arkadaşlarımla görüşmek istiyorum.

5) Üyelerden hangi hediyeyi almak seni en çok mutlu eder?
Muhtemelen "Teşekkürler" kelimesi. Bu, bunu hak edecek bir şey yaptığım anlamına gelmez, değil mi? Özel bir şeyler yaptığımı ima etmiyorum, bu kelime kalbimde yankılanır. Birisi sana "Teşekkürler" dediğinde, için sımsıcacık duygularla dolar, değil mi? Mutlu olmamın nedeni bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder