8 Ekim 2011 Cumartesi

Chinen X Ryosuke - NICOLA Ocak 2010



Yama-chan sırayı öpüyormuş gibi uyuyor! 

İkiniz de aynı sınıftasınız okulda birbirinizle etkileşiminiz oluyor mu? 
Yamada: Bu çocuk çok zeki ve ayrıca notları da çok yüksek. Ama sınavlar için çok çalışıyor.
Chinen: Çalışmıyorum~ Sınavlardan önce hep erken yatarım.
Yamada: Evet. Chinen gerçekten erken uyur.
Chinen: Akşam 6'da uyuyup sabah 6'da uyanıyorum. Sınavlardan önce de 12'ye kadar uyanık kalınması gerektiğine inanmıyorum. Yama-chan ders sırasında ruh gibi oluyor. (Gülüyor)
Yamada: Konsantre olma konusunda çok umutsuzum, benim hiç zamanım yok!
Chinen: Ama beden dersi sırasında çok eğleniyor görünüyorsun.
Yamada: Evet. İstediğim gibi koşuşturabiliyorum. (Gülüyor)

Biribirinizin okuldaki sırlarını anlatın! 
Yamada: Chinen can sıkıcı, kötü şakalar yapmak için ders sırasında öğrendiğimiz kelimeleri kullanır.
Değil mi?
Chinen: Sanırım. Eğlenmeye başladım.
Yamada: Utanman da çok tatlı.
Chinen: Yama-chan uyku sırasında çok çirkin oluyor. Burnu ve dudağı sıraya yapışık uyur, sanki öpüyormuş gibi. Bu kesinlikle çok komik~ Elleri de cebinde oluyor.

Chinen'in manga bağımlısı olmaması çok can sıkıcı! (Gülüyor)

Çantanızda ilginç şeyleriniz var mıdır? 
Chinen: Yama-chan her zaman çantasında 5-6 tane manga taşır ve trende giderken birini bana ödünç verdi. Ama 33. bölümü vermişsin, ben onu daha önce hiç okumamıştım. (Gülüyor)
Yamada: Seni bağımlısı yapmak istedim. Ama bağımlı olmaman canımı sıkıyor. (Gülüyor)
Chinen: Çünkü ben manga okumam. Çantam genelde boştur. Cüzdanım, cep telefonum, müzik çalarım ve diğer ihtiyaçlarım... Sadece onları taşıyabilirim.
Yamada: Evet, sanki her şeyi cebinden çıkıyormuş gibi.

Son olarak bize kış konserinizden bahsedin. 
Chinen: Yama-chan'ın bu sefer her zamanki gibi çok mükemmel olamayacağını duydum. Belki de bu sefer bize hiç tenini göstermeyecektir. Ya da belki de gelip kendiniz görmelisiniz!!
Yamada: Gereksiz şeyler söylemeyi kes! Ne yapmamı istiyorsun? (Gülüyor) Chinen yine sevimli bir şarkı mı söyleyecek?
Chinen: Sahnede söylemesi zor. Sevimli şarkı deme, sevimli bir şekilde söylenen şarkı de.
Yamada: Bu çocuk hiç cool şarkı söylemez. Ama belki de cool yanlarını gösterebilirsin.
Chinen: Ben şu anda liseye gidiyorum (Gülüyor)
Yamada: Herkes kış konserimize gelsin!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder