24 Ekim 2011 Pazartesi

Futari Kage no Basho. Çevirisi




Hey! Say! JUMP - Futari Kage no Basho. 

Bir gün bana farklı bir dünyadan bahsettin.
Aniden büyümüş göründün, ve gülümsedin.
Okul ve ev yolu arasındaki mesafe… tek sahip olduğumuz buydu, kendi küçük dünyamızda.
Bana bir mesaj yolladın, sadece birkaç kelime; kelimeler “Elinden geleni yap.”
Hemen cevap veremedim ve sadece alacakaranlığın kayboluşunu izledim.
Kendi yarınım için arıyışa girsem bile, sadece ikimizin dünkü halini gördüm.
Ellerimi uzattığımda, ulaşabildiğim tek şey serbest bıraktığım nefesim.
Gelecekteki "ben"i aramaya çalışsam bile, sadece ışıltılı anıları görüyorum.
Biliyorum, gitmek zorundasın…
Ama şimdilik, sadece biraz daha kal.
Asla elde edemedim, senin hayatını.
Asla elde edemedim, senin hayatını.
Çok yakında, gece gökyüzüne renk verecek…
Asla elde edemedim, senin hayatını.
Sen asla elde edemedin, benim hayatımı.

Bir gün, kesinlikle…

Peşinden koşamamış olsam bile, buradan gittiğinden beri…
Amaçsızca yol aldıktan sonra, bir şey bulacağım.
Ve ileriye adım attığımda, mesajına bir cevap yazacağım bu sefer, o yerdeki hiçbir şeyi unutmayacağım.
Asla elde edemedim, senin hayatını.
Asla elde edemedim, senin hayatını.
Şehir sessizlik içinde sabaha çıkmayı bekliyor.
Asla elde edemedim, senin hayatını.
Sen asla elde edemedin, benim hayatımı.


Bu şarkıyı çok seviyorum, benim için çok özel bir şarkı, bu yüzden tam olarak anlamını merak ettim, o kadar arayıp bulduktan sonra sizinle de paylaşayım istedim, siz de çok romantik değil mi? ♥.♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder