23 Ekim 2011 Pazar

Hey! Say! 7 Ultra Power 11.10.04 - Yamada Ryosuke






Açılış

Hey! Say! 7 Ultra Power~!

Konbanwa! Ben Hey! Say! 7’dan Yamada Ryosuke. Bugün, bu mektubu okuyarak başlamak istiyorum. Kanagawa-ken'den, dinleyici adı Nyanpanari-san.

Konban nurarihyon. Ortaokul 2. sınıfa giden büyük, büyük, büyük bir JUMP severim, özellikle de Yamada-kun.

Çok teşekkür ederim.

Benim problemim kendimle çok fazla konuşmam. Yalnız olduğumda, ya da insanlarla birlikteyken, evde yalnız başımayken bile, bundan rahatsız olsam bile, kendi kendime çok fazla konuşuyorum. Kendime sessiz olmamı söylesem bile, çok gergin olduğumda, kendime engel olamıyorum. Sence kendimle konuşmayı nasıl bırakabilirim?

Kendi kendine fazla konuşmak… bu ne... pekala, kendinle fazla konuşuyorsun. Bazen kendinle konuşmanın iyi geldiği zamanlar vardır, ve diğerleri kötü. Elbette, endişelendiğin zamanlarda, ve kendine olumsuz şeyler söylediğin ve etrafındaki insanlar seni duyduğunda, bu pek de iyi hissettirmez, ama gerçekten eğlenceli şeyler söylediğinde ve bunu insanlar duyduğunda, gerçekten eğlenceli olur. Bu yüzden yer ve zamanla alakalı olduğunu düşünüyorum. Bence kendinle konuşmak iyi bir şeydir. Ben bile bazen kendimle çok konuşurum. Bunu dinleyip sert cevap veren insanlar vardır. Bu yüzden rahatsız hissettiğinde bile kendinle konuşursun, değil mi? En azından biraz sessiz ol…. Bu doğru, en azından yalnızken, daha sessiz olmaya çalış. Ama gerginlik… evdeyken gerginliğin kendiliğinden geçer… Ne yapıyorsun? Bunu gerçekten merak ettim. Kendinle konuşmamak için ne yapabilirsin… Pekala, bu kadar gerilim yapmamaya ne dersin? (gülüyor) Öyle olursa… Evet. Sanırım budur.

Iyaa~ bu kolaydı… Iyaa~ zordu. Ah~ zordu. Öyle desem bile, ben de şimdi kendi kendime konuşuyorum. Evet. İkimiz de. Elimizden gelenin en iyisini yapalım.

Diyor ki, bugün de, Yamada Ryosuke’nin Hey! Say! 7 Ultra Power şovunda sonuna kadar eğlenin.

Hey! Say! 7 Ultra Power~

Hey! Say! Lâkırdıları

Hey! Say! Lâkırdıları~~!

Şaşırdınız, değil mi? Bu köşe hala var.

Bu köşenin çizgilerini asla belirleyemeyiz. Yeni köşeler de oluşturmamız gerektiğini söylemiştim, ama nedenini bilmiyorum, sadece bu köşe hala var. Belki de çok popüler olduğundan ha~

Kendi başıma yapmak, içimde iyi bir his var, ama yine de kötü bir his de var. Önümde, yazılmış birçok mesaj ve arkaları dönük, bu yüzden onları kimin yazdığını bilmiyorum. İçlerinden, birini seçip, okuyacağım. Hey! Say! Lâkırdıları'nın şimdiki kuralı bu.

Iya~… bundan hoşlanmadım. Kendim seçmek zorundayım, kimse bir şey demeyecek. Yosha. O zaman, bunu aldım. Şey… bu Akita-ken’den Kurumi-san.

7'deki herkes, Konbannu. Ortaokul 2. sınıfa giden Hey! Say! JUMP sever bir kızım. Her zaman radyo programınızı dinliyorum.

Çok teşekkür ederim.

Bu sefer, düşündüm. Elbette, bunu Yamada-kun'a söylemek istiyorum. İlk başta, kızgın gibi görünen bir şekilde, ve ondan sonra, birini neşelendiriyor gibi nazik bir şekilde. Onegaishimasu. 

Bunu tek başıma yapmam biraz zor….

Anlıyorum… Gerçekten zor bir şey seçtim. Üzgünüm. Bunu yapmaktan başka çarem yok, öyleyse yapalım haydi. Başlıyorum.

Eski erkek arkadaşın tarafından terk mi edildin? Öyleyse eski erkek arkadaşın bir buzama. (Yamada'nın Scrap Teacher adlı dramadaki klasik repliği, zavallı demek.) Böyle sevimli bir kızı terk etmek. Şu andan itibaren, seni ben mutlu edeceğim. 

*Hala yankı yapıyor*
Kendime ne diyorum ben?

Ah, çoktan bitirdim. Kendime ne diyorum… pekala… pekala, bu kendi kendine konuşmak için gerçekten inanılmaz bir yol. Nyanparnari-san, bu sorun değil. Sadece çok zor olduğunu söyledim. Zor… Iya…. bu zor…

Ano ne…. Ano ne… Hey! Say! Lakırdıları, yeni sistem. Bunu kendimiz iki sayfa yapacağız gibi görünüyor. Bu gerçekten inanılmaz bir köşe… Iya… zor. Ama inanılmaz, kaç yaşında olduğunu söylememesine rağmen. Yani eski erkek arkadaşın tarafından terk edildin, öylemi? Öyleyse eski erkek arkadaşın bir buzama.

Hmm… Pekala… bunu hayatım boyunca söyleyemezdim. Buna Hey! Say! Lakırdıları deniliyor.

Öyleyse bir tane daha çekeyim. Bu sefer… hangisini çekmeliyim? Radyo adı, Yamaguchi-ken, Risa-san.

Konbannu! 

Konbannu.

Ben ortaokul 3. sınıfa giden bir JUMP severim. Bu süre içinde, çocukluk arkadaşımdan bahsedeceğim. 

Çocukluk arkadaşı, ne. Ve kulüp etkinliklerinden sonra birlikte eve giderdik… Hayır, her zaman yan yana sıralarda otururduk…. Anlıyorum. Bu zor. Pekala, başlayalım mı?

Woooo~!

Şimdiye kadar, “Woohoo~!” dediğim şeyler olmuştur. Bunu yapardık, ama şimdi bunu kendi başıma yapmak zorundayım, bu yüzden biraz yalnız hissediyorum.

Bu kartın üzerine, Sakar Şirin'in bir resmi çizilmiş. Oh, gerçekten iyi. Şirin.

Not: Lütfen SUMMARY için elinizden gelenin en iyisini yapın. Aynı zamanda ben de Kyocera Dome'a gidebileceğim. Sabırsızlıkla bekliyorum.

Çok teşekkür ederiz.

Iyaa, bu zor.

Iya, Keito’yu dinlemek istiyorum.

Elimi çabuk tutup, Keito’yu dinlemek istiyorum. Bununla, Keito’nun güveni bile gider, değil mi? Tamamen mağlup edecek ve kalbi bitkin düşecektir, değil mi? Bu gerçek bir şey. Bence zor olacak. Diğer üçüne seslenmek istiyorum, elinizden gelenin en iyisini yapın.

Şu andan itibaren, lütfen eğlenceli kartlarınızı yollamaya devam edin, bekliyoruz. İşte son! Hey! Say! Lakırdı Köşesi'ni dinlediniz.

Buyurun, şarkıyı dinleyin lütfen. Hey! Say! JUMP, Magic Power.

Bitiş

Sadece göz açıp kapayınca kadar olan süre, bu zamanın parçasıdır.

Hey! Say! Lakırdıları'nı kendi başına yapmak nasıldı, Yamada-kun?

Pekala, görelim bakalım… sonuçta bu zor.

Ah, anlıyorum! Bunu kendimce iki partta mı yapmalıyım? Biraz daha kolay görünmüyor mu millet? Kendime soru sormam sonra da kendi kendime cevaplamam…. bu biraz zor ne. Bununla alakalı bir şey yapmayalım.

Bu program için, mesajlarınızı bekliyor olacağız. Adres posta kodu 105-8002 Bunka Housou Hey! Say! 7 Ultra Power. E-mail adresi jump@joqr.net, jump@joqr.net.

Düzenli mesajlar ve Onayami Soudan için, onları açılışta okuyacağız, bu yüzden göndermeye devam edin ne. Hey! Say! 7’dan Yamada Ryosuke'yi dinlediniz. Bay bay!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder