8 Ekim 2011 Cumartesi

JUMP Üyelerinin Dilekleri - Temmuz 2011





Kei: Yuto'nun bana davulmuşum gibi davranıp, sürekli vurmayı bırakmasını diliyorum. Başta yavaş oluyor, sonradan hızlanıyor. Bana çok vurmak istiyorsun, bari omzuma masaj yap, daha iyi olur. (Alaycı bir şekilde gülüyor)

Daiki: Sadece bir kereliğine bile olsa, kutup ışıklarını görmek istiyorum. Hayatımda bir kere bile olsa önemli değil. Gerçekten kutup ışığını görmek istiyorum, hatta yapabilirsem Japonya'dan görmek istiyorum. Muhtemelen imkansız, değil mi? (Gülüyor, ben de koptum zaten )

Chinen: Yabu'nun duş saatlerini değiştirmesini diliyorum. Her zaman Yabu-kun hiç olmayacak zamanda duşa girmek istiyor. Bir keresinde tramvaydayken, aniden, olamaz duş almayı unuttum, diyip bizi bırakıp gitti. İnsan önceden söyler.

Yabu: Maço bir adam olmayı diliyorum. Aslında fiziksel gücüm çok zayıf... çok kötü. Yaz geldiğinde tüm gün çok halsiz oluyorum. Bu sorunu aşmak için yaz egzersizlerine başlamayı diliyorum.

Hikaru: İnsanlarla alay etmeyi diliyorum. Son zamanlarda diğer üyelere bayağı bir alay konusu oldum. Bu çok rahatsız edici... Yamada ve Yuto'nun benimle dalga geçtiği gibi, bunlar şu nada ve geçmişte tersine çevrilsin. (yazık Hikaru'ya )



Keito: Saçlarımın daha çok uzamasını ve uzun saçlarımın olmasını diliyorum. Bu bizim işimiz olsa da, sonuçta saç şeklimiz bize kalmış. Ama şimdiki saç modelimden biraz bıktım. Uzun saçlarımla meydan okuyabilirim, değil mi?

Ryutaro: Yamada-kun'un daha çok uzamasını diliyorum. Lütfen, Yamada-kun, Chinen-kun ve Daiku-kun daha çok uzasın. Bunu başarmanız için tek yapmanız gereken... İyi bir uyku, iyi beslenme ve iyi bir çalışma, değil mi? (Bu çocuk cidden çok gıcık)

Ryosuke: BESTtekilerin beni doğum günlerine davet edip, güzel yemekler yapmasını diliyorum. Sadece BEST doğum günü partisi verebilir. Ne olursa olsun, gerçekten gitmek istiyorum ... İlk ders, restoranda yemek yemek olsa bile beni çağırın. Beni davet etmenizin zamanı çoktan geldi!!! (Ryosuke'den başka bir şey beklenmezdi zaten )

Takaki: Şu 6 ay içinde onumuzun çıkıp birlikte yemek yememizi diliyorum. Bunu gerçekten çok istememe rağmen daha önce hiç yapmadık. Yazın çok sıcak ama lütfen biraz tahammül edin. Sıcak tencerelerden yemek yiyelim, oldu mu? Onumuzun daha da çok birlikte olmasını diliyorum.

Yuto: SUMMARY'nin güvenli ve sorunsuz geçmesi dileğiyle... Güzel geçerse, bu yazın en güzel şeyi olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder