8 Ekim 2011 Cumartesi

JUMPaper 13 Haziran 2010 - Yamada Ryosuke


 13 Haziran 2010 (Pazar) 

Görüşmeyeli uzun zaman oldu!!
Son güncellemeden bu yana 3 ay geçti....
Çoktan 17 oldum!!! 

Bu harika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

İlk defa Osako Dome'da konser verdik,çok büyüktü!
Ama aynı zamanda çok mutluydum.

Gelebilen hayranlara, gerçekten çok minnettarım!! 

Gelecekte daha çok yer gezip oralarda konser vermek istiyorum
Umarım, önceden görmediğimiz yerleri gezme imkanımız daha çok olur~
Haydi birlikte eğlenelim^^

Bu aynı zamanda bizim hayalimiz ^^
Kesinlikle çok çalışacağız!

Sıradaki.....SUMMARY~
Başlıyor!!
Dört gözle bekliyorum~~~~~~~~
Ya siz??
Sabırsızlıkla bekliyor musunuz??
Ya da..........................
Hiç takmıyor musunuz?!

Hangisi olduğunun bir önemi yok~ Biz yine de size neşe getireceğiz!!!
Çoktan provalara başladık 
JUMP olarak çok sıkı çalışıyoruz!!!

SUMMARY ile normal konserler aynı değildir~
Bence... yepyeni bir JUMP görebilirsiniz!!!
Geçen seferlerdekinden farklı!!
Lütfen merakla bekleyin! Birlikte eğlenelim ^^

Sıradaki~~ JUMP'ın ilk albümü...
Yakında çıkacak^^

Bu gerçekten harika!!!!!!!!!!!!
Mutluluktan bir sürü ağladım!!
Bu herkesin fikriydi, toplantı tartışma falan yapılmış。
Umarım herkesin karşısına muhteşem bir albüm çıkarabiliriz

Her şarkı~ her şarkı çok değerli~
Her kaydı aşırı ciddiye alarak yapıyoruz
Neredeyse albümü tamamlamak üzereyiz~ Gittikçe daha çok heyecan basıyor!!
Kalp atışlarım hızlanıyor!!
Herkes memnun kalırsa~ en büyük mutluluk o olur!

Lütfen birazcık daha bekleyin^^

Sıradaki~ Son olaylarım!!
Ailecek evden uzakta bir yere barbekü yapmaya gittik~
Tabii ki COOKIE ve Sora da geldi!!

Sonra~ Sora şu yumurcak~
Aniden bana yüz çevirdi...「Hey, bir fotoğraf çememe yardımcı ol!!
」  
Ben çektim ^^
Çektikten sonra, bir bahtım~~ Ne, güzel çıkmış!!

Şu serseri~ kendini gerçekten anlıyor gibi!!! 
Onlar gerçekten iki küçük sevimli köpekçik^^

Hayvanlar gerçekten şirindir!!
Herkesin evcil hayvanı var mı?!
Köpek?! Kedi?! Sürüngen? Kuş?!

Ya da dinozor?!.........
Bu mümkün mü ki?!?!? XDDDD 

Ama hayvanlar gerçekten içinize huzur verir!!
Evcil hayvanı olmayanlar bir deneyebilirler~~~~
Hayvanlar bizi gerçekten şaşırtabilirler!!
JUMP'tan birini evcil hayvan olarak almak ister misiniz?!   
Aiyo Aiyo~~~~~~~~~ çok utanç verici!!!!!!

Hala söylemem gereken şeyler var~ Bir dahaki sefere söyleyeceğim!!!
Bugün buraya kadar yazıyorum~~~
SUMMARY'de~ görüşürüz^^

Hoşça kalın 

Not~ Yağmurlu mevsimler geçtikten sonra~ aşırı sıcak olacak!
Millet~ JUMP da dahil olmak üzere, güneş çarpmasına dikkat edin!!
Çok fazla su içmelisiniz~ su dengenizi korumanız için!!

Öyleyse~~ Hep birlikte harika bir yaz geçirelim^^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder