8 Ekim 2011 Cumartesi

Nakajima Yuto x Yamada Ryosuke - Potato Kasım 2007




Tek bir kelimeyle, lütfen birbirinize sevgi mesajı verin!
Yuto: Bugünlerde, seninle konuşma şansım gittikçe azalıyor, değil mi... Yama-chan dizisiyle epey meşgul görünüyor, bu yüzden ben, "Zahmet verici görünüyor, ama elinden geleni yap" diye düşünüyorum. Her zaman en iyi arkadaş olalım, seni seviyorum!
Ryosuke: Şimdi bile, biz her zaman çok yakındık, değil mi? Bu hiçbir zaman değişmeyecek, her zaman böyle yakın olalım. Biz en iyi arkadaşlarız, değil mi! (Gülüyor) Her zaman böyle en iyi arkadaş olarak kalabilirsek, çok mutlu olurum!

Kız olsaydınız, kiminle çıkmak isterdiniz?
Yuto: Yama-chan'la! Pırıl pırıl gözlerinin içine bakan herkes ona aşık olabilir♥ (Gülüyor) Ben o gözleri gördüm ve çok sevimliler, bütün kız fanlar ona aşık, değil mi?
Ryosuke: Elbette Yuto-kun ile~ O çok kibar ve güvenilir, bence onu büyüleyici bulmayacak kız yoktur. Tamam, ama sadece bir yol olsaydı bile, asla vazgeçmezdim! Birinden hoşlansaydım, kesinlikle o kişinin birinci önceliği olmak isterdim!

Gelecekte sizce kim daha uzun olacak?
Yuto: Şey~, bu zor. Şu anda, şimdi bile uzun olmanın en iyisi olduğunu düşünüyorum, sonradan ne olacağımı bilemem, değil mi? Yarın, okulda boy ölçümü yapılacağız, bu yüzden ölçüldüğümde size haberi yollarım. (Gülüyor) Ben 177, 178 santim civarlarında olmak istiyorum!
Ryosuke: Ben Yuto-kun'u seçiyorum~ Şu anki halimden 5 santim daha uzun olmak istiyorum. Gelecekte, 170 santimin olacağını düşünsem de, acaba kaç santim olacağım, bilmiyorum... Pekala, ne olursa olsun, hala uzayacağım. (Gülüyor)

Sulugözlü kim?
Yuto: Belki ben? Bir süre önce de, film izlediğimde, ana karakterin en iyi arkadaşı öldüğünde istemeden ağlamıştım... Ayrıca Jr. Konseri'nin Odaiba'daki konserinde de ağladım. Sona gelindiğinde ağlamadan duramıyorum.
Ryosuke: Bu kişi Yuto, değil mi? Duygulandığını belli etmek istemez, yüzünü geriye çevirir, ve sert bakmaya çalışır, muhtemelen anında ağlayacağını hayal eder. Aslında, geçenlerde onunla film izlediğimizde, onda derin izler bıraktı ve o bir sürü ağladı. (Gülüyor)

En çok kim güler?
Yuto: Sanırım belki ben olabilirim. Anında en ufak şeye bile gülerim. Mesela, sadece komik bir Jr. hareketi gördüğümde, desteklemesem bile gülerim! Sonuç olarak, beni güldüren şeyler çok sıradan, değil mi? (Gülüyor)
Ryosuke: Ben! Asla pes etmem. (Gülüyor) Yuto-kun'un gülme nedenleri gerçekten çok sıradan, ama benimkiler daha sıradan. (Gülüyor) ... ha, ama hala gülerken Yuto-kun kadar ses çıkarmadım, değil mi? Bu sefer, kesinlikle önceden hazırlanıp, onu güldüreceğim! (Gülüyor)

İkiniz tartıştığınızda, önce kim özür diler?
Yuto: Özür dilemeyiz~ Ama ikimiz de inatçı insanlar değiliz, bu yüzden özür dilemek için güvenimiz olmasaydı, bu kötü olurdu. Bazen aynı anda özür dileriz, değil mi? "Şey~, özür dilerim!" gibi. (Gülüyor) Aynı zamanda aynı anda nefes alıyormuşuz gibi görünür!
Ryosuke: Belki ben...? Pekala, ama Yuto-kun ve ben özür dilemeyiz, bu yüzden de kim olduğunu bilmiyorum, tamam mı? Geçmişte, kavgalarımız olsa bile, sonradan hiçbir şey olmamış gibi, her zamanki gibi konuşuruz yine.

Sadece bir parça şeker kaldı. Onu kim yer?
Yuto: Belki Yama-chan. Muhtemelen onu yemesine izin veririm diye düşünüyorum, "Sorun değil, sen ye." gibi. Ya da taş-kağıt-makasla karar veririz. İkimiz de yemeyeceksek, yanımızdaki Chinen gibi birine veririz, sonunda. (Gülüyor)
Ryosuke: Muhtemelen ben yerim. Normalde bir parça kaldıysa asla vazgeçmem~ (lGülüyor) Aksine, Yuto-kun gerçekten çok kibar, böyle şeyler olduğunda, o kesinlikle bana der ki "Sorun değil Yama-chan, ben yemeyeceğim."

Bir günlüğüne yer değiştirebilseydiniz, ne yapmak isterdiniz?
Yuto: Ben Ryuu olmak isterdim! (Yamada'nın Tantei Gakuen Q dizisinde canlandırdığı karakter) (Gülüyor) Aktörlerle iyi vakit geçiriyor gibi görünüyor. Ama personel mutlaka "Ryuu bugün tuhaf görünmüyor mu?" diye düşünüyordur. (Gülüyor)
Ryosuke: Ben kötü bir şey yapmam, ama bu kişi Yuto-kun'sa, etarafta oynamasına ve şakalar yapmasına izin verirler. Bu yüzden yer değiştirebilseydik, bir sürü insanın olduğu bir yere gidip eğlenir ve bir sürü şaka yapardım. (Gülüyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder