8 Ekim 2011 Cumartesi

Ryosuke YAMADA - 6 Eylül 2009 JUMPaper



Millet, geç güncelleme için özür dilerim. [Resim: 350.gif]

Gayet iyiydim. [Resim: 406.gif]

Nedeni bedenimle alakalı değil. [Resim: 353.gif]

Üzgünüm. [Resim: 406.gif]

Öyleyse, başlayalım! [Resim: 410.gif]
Son zamanlarda biraz daha uzadım gibi hissediyorum...

Yanlış bir inanç mı...

Muhtemelen yanlış bir inanç...

HAYIR[Resim: 237.gif]
Birkaç santim daha uzamış olmalıyım [Resim: 237.gif]
Değil mi~ [Resim: 406.gif]

Benim hedefim 170 cm [Resim: 406.gif]

Ayrıca, 3 Ekim'de, NTV'de "Hidarime Tantei EYE" dizisi yayınlanacak.

EVET ^^

Ben, bu dramanın sonunu kimsenin hayal edemeyeceğini düşünüyorum...

Olayları çözebilirseniz, harika olur...

Olayları çözmek için kafa patlatırken herkes eğlenmeli

13 Eylül'de, ayrıca Tokyo Dome'da konser vereceğiz ^^

Tokyo Dome, bizim ilk konser verdiğimiz yer

Bu yeri geri dönebilmek

Bunu gerçekten tahmin ediyordum ^^

Umarım, herkes gelip en iyi performanslarımızı izleyebilir ^^

JUMP'ın birçok farklı yerlerde de konserleri oldu...

Yabu-kun'un Ninkyo Helper'ı...
Hikaru-kun'un Orthros no Inu'su...
Ben gerçekten minnettar hissediyorum... ^^

Ne olduğunun bir önemi yok, bizi destekleyen herkese çok minnettarız [Resim: 409.gif]

Teşekkürler, millet

JUMP beklentilerinizi boşa çıkarmayacak. Her şey için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz ^^

Sonra, bir dahaki sefere yine görüşürüz. ^^

- Ryosuke -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder