8 Ekim 2011 Cumartesi

Ryosuke YAMADA - DUET Mayıs 2011




Aşk: Gözlük biriktirmeyi seviyorum. Şu anda... 20 tane falan var sanırım? Çoğu dereceli değil. Sadece birkaçı dereceli. Genelde bana yakışanları almak istiyorum, bu yüzden hepsi birbirine benziyor. Ama beyaz çerçeveli bir gözlüğüm de var. En sevdiğim mangayla iş birliği yapıyorlarmış, bu yüzden hiç düşünmeden aldım. Ama hiç kullanamadım, bu yüzden etiketi bile hala üstünde. (Acı acı gülüyormuş )

İlginçlikler: Kendi başıma bir yolculuğa çıkmak istiyorum. Kyoto civarları olabilir. Sokaklarda kendi başıma dikkatli bir şekilde yürüyebilirdim. Şimdiye kadar hiç kendi başıma geziye çıkmadım, ama iyi olacağını düşünüyorum. Bilmediğim şeyleri insanlara sormak, tren bileti satın almak, bir otele kayıt yaptırmak... bunları yapabileceğimi düşünüyorum. Ama otel odasında tek başına kalmak çok yalnız hissettirir. Öyle bir şey olursa sanırım arayıp arkadaşımı çağırırım. (Gülüyor)

Moda: Pekala, bu baharda kendime birkaç renkli kıyafet alacağım! Ben genellikle siyah ya da gri giyinirim, bu yüzden, hemen bahara uygun birkaç renkli ve parlak şey almam gerektiğini düşünüyorum. İlginç, pembeye çalan ya da beyaz bir spor ayakkabı alabilirim. Bugünlerde herkes, gümüş aksesuarlar kullanıyor. İnsanlarla hep aynı olmasın, bu yüzden koyu renkli boncuklu bir kolye istiyorum. Belki de bir dahiki sefere alışverişe çıktığımda, alabilirim.

Yemek: Genelde, akşam 6'ya kadar yemeğimi kesin yemiş olurum. Acıktığımda, sadece altı susamlanmış ıspanak ve kimchili tofu yerim. Son zamanlarda brokoliyi de sık sık tüketir oldum. Kansızlığımı önlemek için takviyeler alıyorum, ama yemeklerdeki demirle bunu telafi edebilirim, değil mi? Ayrıca annemden bana tahinli, susamlı şeyler yapmasını istiyorum. Onları hemen hemen her gün yiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder