8 Ekim 2011 Cumartesi

Ryosuke YAMADA - POTATO Eylül 2011



Acaba hayranlarım beni gözünde nasıl canlandırıyor? Ben kendimi pek bilmiyorum, ama son zamanlarda konserlerde ve televizyon programlarında durmadan salakça şeyler yapıp, gürültü çıkarıyorum. Belki de böyle birisiyimdir. Ama çevremdeki insanlar, bunu yapmayı bırakmamı istiyorlar. (Gülüyor) Elbette, bu yaptıklarım benim bir parçam. Belki de birçok dramada havalı roller oynadığım için, bazen havalı olduğum söyleniyor. Bu bu tamamen rol, başka bir şey değil. İnsanlar bunu anladığında mutlu oluyorum. Lütfen benden havalı olmamı istemeyin, tamam mı? (Gülüyor)

Kendimi değiştirmeyi, hiç düşünmüyorum. Şey, mükemmel olduğumdan falan değil, ama gerçek kişiliğim bu. Saçlarımı yapmayı severim, bu yüzden değişiklik yapmak istediğimde, saçlarımın görünüşünü değiştiriyorum. Şaşırtıcı tarafım mı? Kolayca yalnız kalabiliyorum. Aslında, kendi kendime zaman geçirmeyi sevmiyorum. Bu yüzden, zamanım olduğunda, birilerini arayıp dışarıya çıkalım mı, diye soruyorum. Ayrıca ilginçtir, odamı temizlemeyi çok seviyorum. Düzensiz bırakıp gidince, kendimi hiç rahat hissetmiyorum.

SUMMARY 2011'de geçen seferkinden daha çok yeteneklerimizi sergileyeceğiz. Geçen seneki gibi ip üzerinde yürümeyi planlıyorum. Daha alıştırmalara başlamadık, denedikten sonra sonucun ne olacağını göreceğiz. (Gülüyor) Geçen yıl bu gösteriler için, fiziksel güç gerektiren birçok şey öğrenmiştim. Bu yüzden son zamanlarda, her gün kas egzersizleri yapıyorum. Örneğin, günde 500 mekik çekiyorum, daha güçlendim yani.

Ve şimdi Chinen ve ben Şirinler'de seslendirme yapacağız. Bütün karakterler çok sevimli. Bu yüzden dileğim, çocuklar ve tüm yaş gruplarından insanlar izlemesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder