8 Ekim 2011 Cumartesi

Ryosuke YAMADA - Wink Up Şubat 2011



Otoshidamanı (yeni yıl harçlığı) ne yaptın?
Son zamanlarda korsan hikayesini anlatan bir manga aldım, bu yüzden keyfim yerinde. (Gülüyor) Ben zaten büyüğüm, bu yüzden harçlığımı kız kardeşime verdim. Çok akrabamız yok ve ben zaten çalışıyorum, öyle düşündüm. Kız kardeşim 16 yaşında, ama biz gerçekten iyi geçiniyor. Her zaman gülümser, iyi bir insan ve günümüz kızları gibi ağır makyaj da yapmaz. (Gülüyor)

Sınavlar için çalışma yöntemin ne?
Tam anlamıyla son anı bekleyip çalışan tiplerdenim. Evde ders çalışmam, sınıfa 30 dakika erken gelir, ders çalışırım. Böyle yapınca sınavlardan 80 alabiliyorum.

Yurtdışında konser verebilseydin?
Asya civarlarında konserler vermek isterim. Altını çize çize "Asya turu yapacağımıza, karar verildi." derdim. (Gülüyor) Ama cidden böyle bir karar alınırsa, endişelenirim sanırım. Bizi tanıyor musunuz? (Gülüyor) Bazen yurtdışından mektup geldiğinde, gerçekten bana olduğuna inanmıyorum. Kendi gözlerimle görmem gerekiyor önce!

En sevdiğin sahne kostümün?
Solo şarkım "Moonlight"da Koichi-kun'un kostümünü giydim.(Kinki Kids'deki Koichi) Omzundaki kürkten çok etkilendim, "wowww" demiştim görünce. (Gülüyor) Eğer kendim kostüm tasarlasaydım, bir sürü küçük aksesuar kullanırdım, çünkü ben öyle biriyim.

Eğer hayran buluşması yapabilseydin?
Televizyonlarda görünmeyen yanlarımı göstermek isterdim. Bu yüzden küçük bir ev kiralardım, yarım gün orada kalırdık, birlikte hiçbir şey yapmadan vakit geçirirdik. (Gülüyor) Hayran mektupları okumak, benim için biraz süslüyorlar, hayır, bayağı süslüyorlar. (Gülüyor) Elbette, müzik çalmaya başladığında havalı olmak istiyorum, çünkü bu benim işim. Ama sınıftaki ennnnn normal erkek benim. Ayrıca kötü, asık bir suratım var. (Gülüyor)

Karaoke'de söylemeyi tercih ettiğin, tavsiye şarkıların?
Diğer üyeler utanıyor söylemiyorlar ama ben normal bir şekilde JUMP şarkılarını söylüyorum. Sadece Mayanoka şarkısının "Shadow..." kısmını söyleyemiyorum. Çünkü utanıyorum. (Gülüyor) "Dash!"ı söylerim genelde, gerçekten neşeli bir şarkı, bu yüzden onu tavsiye ederim.

Anlamanın zor olduğu birini taklit etmek zorunda olsan, hangi üyenin taklitini yapardın?
Hikaru-kun'un karnına dokunduğumdaki tepkisi. Hoşuna gitmemesine rağmen yine de gülüyor. Bu yüzden tekrar, tekrar yapıyorum. (Gülüyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder