8 Ekim 2011 Cumartesi

Ryutaro x Ryusuke - POTATO Ocak 2011




Ryutaro: Sanırım yeni singlemız "Hitomi no Screen"in Ocak'ta çıkmasının nedeni birinin rol aldığı "Hidarime Tantei EYE" dizisinin tema şarkısı olmasıydı, sahi kimdi o?
Yamada : Bendim, ben!
Ryutaro: Ne, öyle mi?
Yamada : Bu şekilde laf atmak zorunda değilsin! (Gülüyor)
Ryutaro: Her neyse, fazla büyümüş havası veren harika bir şarkı.
Yamada : Evet, evet. JUMP şimdiye kadar hiç böyle bir şarkı söylememişti ve biz de farklı yönlerimizi keşfetme fırsatı bulduk.
Ryutaro: Yama-chan da "I love you" kısmını çok havalı ve güzel söylüyor!
Yamada : Gerçekten mi? Teşekkürler.
Ryutaro: Yama-chan'dan başkası yapsaydı, hiç olmazdı. Özellikle konserlerde, burayı söylediğin zamanlarda, izleyenler suratının halini alkışlıyor.
Yamada : Ne, nasıl yapıyormuşum ki suratımı?
Ryutaro: "Havalı yaptım!" gibi bir yüz ifadesi, kendine güven dolu. (Gülüyor)
Yamada : Benim suratım hiç de kendine güven dolu falan değil (Gülüyor) Havalı kısımları söylerken utanamam, bu yüzden duygularımı bastırırsam, havalı olabilir.
Ryutaro: Şu andan itibaren elinden geleni yap.
Yamada : Elimden geleni yapacağım. Hey! Neden, sanki benden yüksek bir konumdaymışsın gibi davranıyorsun? (Gülüyor) (Sonuçta büyük olan Yamada, Ryuu'nun "Ganbare yo~!" demesi garip oluyor) Bu arada, "Hidarime"yi izledin mi?
Ryutaro: İzledim. Her hafta izliyorum. Çok dramatik ve ilginç!
Yamada : Teşekkürler!
Ryutaro: Kardeşim (Shintaro) de oynuyor. Her şey için teşekkürler.
Yamada : Evet, ben yaptım. (Gülüyor)
Ryutaro: Ben de kendimi yine bir dramada oynamaya zorluyorum. Ama dizi çekimleri zor değil mi?
Yamada : Evet, "Hidarime~" sırasında her gün çok zordu.
Ryutaro: Gerçekten elinden geleni yaptın.
Yamada : Tüm oyuncular ve personel sayesinde heyecanlı sahnelerin üstesinden geliyoruz. Çekimleri bitirdiğimizde, tüm anılarımız aklıma geldi ve düşünmeden ağladım. Sanırım bu konuda bayağı deneyimliyim. (Dizi çekimleri bittiğinde hep ağlar da) Ryutaro, senin için 2010 nasıldı?
Ryutaro: Bu yıl birçok şeyle başa çıktım! Özellikle, ortaokuldaki son yılımı güzel ve eğlenceli bir şekilde geçirdim.
Yamada : Doğru ya, Ryutaro da ortaokuldan mezun oldu...
Ryutaro: Yakında lise öğrencisi olacağıma inanamıyorum.
Yamada : Evet, ben de inanamıyorum. (Gülüyor)
Potato : Seneye baharda Ryutaro lise öğrencisi olacak, Yamada, lütfen ona birkaç öneride bulunur musun?
Yamada : Deneyimlerimden bahsedersem... Okul içinde sevenin kadar sevmeyenin de olacağını düşünüyorum. Ve sen lisedeyken JUMP aktiviteleri de olacak. Bir sürü sorun ve sıkıntın olacak. Ama yavaş yavaş ilerle, aceleci olmaya gerek yok.
Ryutaro: Anladım!
Yamada : Sıkıntıların olduğunda benim gibi biri bile böyle şeyler söyler, bu yüzden harika şeyler söyleyemeyeceğim.
Ryutaro: Tamam, elinden geleni yap.
Yamada : Evet, elimden geleni yapacağım. Yine mi benden yüksekmişsin gibi davranıyorsun! (Gülüyor) Şu anda sana tavsiye veriyorum!
Ryutaro: Aa, öyleydi, değil mi? Tamam, Yama-chan'ın dediği gibi kendi hızımda elimden geleni yapacağım. Ve ayrıca, bir sorunum olursa, sana danışacağım.
Yamada : Şey, bunu yapma.
Ryutaro : Neee~ Bana doğru düzgünce tavsiye ver~ Sen büyüksün.
Yamada : Sonunda yine benden yüksekmişsin gibi davradınıyorsun. (Gülüyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder