8 Ekim 2011 Cumartesi

Scrap Teacher - TV Fan Kasım 2008




Yamada: Biz dördümüz başrol oynamaya, Sensei wa Erai! (Nisan 2008) ile başladık, o zaman diğerleriyle pek sahnem yoktu ve çok yalnızdım, ama bu sefer, birlikte bol bol sahnelerimiz olacak, bu yüzden çok eğlenceli!
Arioka: Bu ilk kez bir dizide görünümümüz! Sadece o da değil, dördümüz de başrollerdeyiz! Şu anda çok heyecanlı hissediyorum!
Chinen: Yukan Club ve One Pound Gospel oynamama karşın, hep kendi kendime yalnız hissettim, ama bu sefer dördümüz beraberiz! Yama-chan'la olmaktan çok mutluyum!
Yamada: Neden sadece beni söyledin?
Chinen: Çünkü Sensei wa Erai!'de fazla birlikte olamadık.
Yamada: Anlıyorum, teşekkürler!
Nakajima: Bu dramada başrolleri oynuyoruz, ama doğal rol yapmamızı istiyorum, her zamanki olduğumuz gibi.



Süper ilkokul öğrencileri okulu değiştirecek!

Nakajima: Ben güçlü bir adalet duygusu olan bir öğrenciyi canlandırıyorum. Sanırım futbol oynayan bir karaktere benziyor, ama ben küçükken futbol oynamama rağmen, hemen bırakmıştım, bu yüzden alıştırma yaptım, umarım kendimi utandıracak bir şey yapmadan üstesinden gelirim. (Gülüyor)
Chinen: Süper ilkokul öğrencilerini canlandırıyoruz ama ben göründüğümde, insanlara her zamanki beni göstermek istiyorum.
Yamada: Nasıl sivri bir dilinin olduğunu göstermen gibi mi? (Gülüyor)
Chinen: Ne demek! Ama böyle aşırıya kaçan şeyler söylersen, yani...
Nakajima: Pekala. Herkes söylediğinde herhangi bir kötü niyet olmadığını biliyor.
Yamada: Benim havalı bir ilkokul çocuğu rolüm var. Şimdiye kadar, birçok kez havalı karakterleri oynadım, sıkıcı olmaya başladı, bu yüzden belki rezil taraflarımı gösterebilirim diye düşünüyorum.Bu sefer kendimden de bir şeyler katmaya çalışacağım... Yayını sabırsızlıkla bekliyorum!
Arioka: Ben de bu bekçi 3 kişiden biriyim...
Nakajima: Bize gözkulak olmanıza hiç de gerek yok! (Gülüyor)
Arioka: Bu üçlünün dışında olduğunu kastetmiyorsun!
Nakajima: Gerçek hayatta bizi koruyan bir rolü oynuyor, bu yüzden dramada da, bizi mucizevi bir şekilde izliyor. (Gülüyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder