8 Ekim 2011 Cumartesi

Scrap Teacher - TV PIA Ekim 2008




Çekimlere nasıl başladınız?
Yamada: Çok mutluydum, çünkü çekimler sırasında dördümüz beraberdik.
Nakajima: (Yalnız bir şekilde) Ama siz çocuklarla zaman geçirmeyen bendim.
Yamada: Yuto-kun biraz geç kalırdı, ama aynı gün giderdik, bu yüzden sorun yoktu!
Chinen: O gün, bu üçüyle de yemek yedim. (Gülüyor)
Arioka: Üçümüzün çekimleri hemencecik bitiyordu, ve öğlen yemeklerimizi teslim almamıza rağmen, "Dördümüz yesek çok daha güzel olur." diyorduk ve Yuto'nun çekimleri bitene kadar bekliyorduk.
Yamada: Liderimize "Yuto-kun gelene kadar sabredelim" dememe rağmen, dayanamayıp ilk yemeye başlayan ben oluyordum. (Gülüyor)
Nakajima: Herkesin beni çok, çok, çok daha fazla önemsemesini istiyorum~ (Gülüyor)
Chinen: Benim için, çekimler başından beri çok eğlenceliydi, geçen gece birlikte geziye çıksak nasıl olur, diye düşündüm. O sabah, gerginliğim tavan yaptı. Ama arabada, Dai-chan benim yanımda uyuya kalırdı. (Gülüyor)
Arioka: Chinen beni, uyutmaz ki. (Gülüyor) Uyukladığımda, bir şeylerden bahseder, enerjim yerine gelir. Sabah konusunda, bekle...... mola verdiğimizde dinlenmek isterim. (Gülüyor)
Nakajima: Dai-chan, çünkü sen lise ikinci sınıftasın. (Gülüyor) Biz ortaokuldayız, mola verdiğimizde oynamak isteriz.

Bu sefer, dört sınıf arkadaşını oynuyoruz; gerçekte dördünüz aynı sınıfta olsaydınız, sınıfın gurur kaynağı öğrencisi kim olurdu? Bu dörtlüden herhangi biri bunu hak eder miydi?
Chinen: (Yuto'ya bakarak) "Yuuto"sei! (yuutosei = onur öğrencisi)
Nakajima: Kelime oyunu, değil mi? Bu sık sık başıma geliyor. (Gülüyor)

O halde, problemli çocuk kim olurdu?
Yamada: Chinen, değil mi? (Nakajima, Chinen ve Arioka, hepsi Yamada'yı gösteriyor) ...... Ben mi!? Ben değilim~ (Gülüyor)
Arioka: Sınıfta kendi kendine vakit geçiren tiplerdenmiş gibi görünüyorsun.
Chinen: Başkalarının yemeklerini getiren öğrencilere benziyorsun. (Gülüyor)
Nakajima: Başkalarının yemeklerini yiyenlere benziyorsun. "Kocaman görünüyor!" der gibisin. (Gülüyor)
Arioka: Süt içerken insanları kendine güldürüyorsun. (Gülüyor)
Yamada: Şu anda onu düşünüyordum da... (Gülüyor) Çünkü bu sefer herkesle birlikteyim, sadece etraflarıyla eğleniyor gibi görünebilirler, ama sadece mola aralarında. Mola verirken, eğlenmek kötü mü? Bu zamanımı harika kullanıyorum, bu yüzden her şey güzel!
Nakajima: Çünkü Yama-chan bizim ruh halimizi belirleyen kişi.
Yamada: Desteğin için sağ ol! (Gülüyor)

Lütfen bize rollerinizi anlatın.
Nakajima: Benim oynadığım rol, Kusaka, ders sırasında gürültü çıkaran herkesi uyaran bir çocuk. İlkokuldayken, ben de ders sırasında gürültü çıkaranları uyarırdım.
Yamada: Benim karakterim, Takasugi, kendo'da uzman. Eski bir arkadaşımdan kendo öğrendim, ama çok zordu. Ayrıca, Takasugi'nin kalıplaşmış bir repliği var "Buzama da..." Bunu etkileyici bir şekilde söylemek istiyorum. (Buzama da = Nasıl da zavallıca)
Chinen: Benim karakterim, Yoshida, her zaman gülümseyen, ama daha sonraları kişiliğinde boşluk oluşmuş birisi.
Nakajima: Çünkü Chinen, onunla kavga ettiğinizde gerçekten korkunç biri oluyor. Ama her an arkadaş olmaktan kaçınmazsınız ve kendini nasıl da şirin tanıtır. (Gülüyor)
Chinen: Sinirlenmem mümkün değildir. Sinirlendiğimde bile, en fazla bir saat falan sürüyor. (Gülüyor)
Arioka: Benim karakterim, Irie, Takasugi ve Yoshida ile iyi geçinen, gizemli bir değişim öğrencisi. Ne kadar sırrı olursa olsun seveceksiniz. Böyle öğrenciler gerçekten gelselerdi, okul çok ilginç olurdu.
Chinen: İnsanların izlerken bu dramadaki dördünün yaptığı gibi, "Kötü öğretmenimi değiştirmek istiyorum" demesini isterim.
Arioka: Bunun insanların, pazar akşamları izleyip, pazartesi gününün gelmesini dört gözle beklemesini sağlayacak bir drama olmasını istiyorum.

Sizin için ideal öğretmen, nasıl bir öğretmendir?
Nakajima: Öğrencilerine bakarken birçok şeyler söyleyebilen bir öğretmen.
Yamada: Hem kibar hem de disiplinli bir öğretmen.
Chinen: Okulu eğlenceli yapan bir öğretmen.
Arioka: Çok çalışan öğrencilerine nefes almaları için müsaade eden bir öğretmen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder