8 Ekim 2011 Cumartesi

YAMADA x KEITO - POTATO Kasım



Yamada : Modadan bahsedersek, Keito kopyacıdır, benim~
Okamoto : Ne, öyle mi?
Yamada : Bir süre önce, yeni gözlük aldığımda, "Yama-chan, aynı gözlükten alabilir miyim?" sonra da gidip, benimkinin aynısından aldın~ (Gülüyor)
Okamoto : Hahaha, doğru ya.
Yamada : Genelde, diğer üyelerde olan şeylerin aynısından alırsın, değil mi?
Okamoto : İyi değil mi? Ben de Yama-chan gibi havalı olmak istiyorum.
Yamada : Biraz yalan gibi geldi...
Okamoto : Sadece gözlük değil, kolyelerimiz de aynı.
Yamada : Öyleyse zevklerimiz de mi aynı!?
Okamoto : Evet. Baştan aşağı aynı giyindiğimiz zamanlar bile var. (Gülüyor)
Yamada : Evet, var. Beyaz pantolon, siyah gömlek, kıravat...
Okamoto : Çok şaşırdım.
Yamada : Gerçekten. (Gülüyor) Bu arada, bu sonbaharın fark ettiğin bir modası var mı?
Okamoto : Evet, Şu anda moda ne tam olarak bilmiyorum, ama şahsen, ben gündelik kıyafetlerimi ceket + gömlek olarak kombine ediyorum. Ya sen, Yama-chan?
Yamada : Benim de şimdilerin modası hakkında bir fikrim yok, ama atkıları çok seviyorum, özellikle onları kullanıyorum.
Potato : Peki ya kızların sonbahar modası?
Yamada : Hırka ya da onun gibi bir şey giymeleri gerekiyor.
Okamoto : Evet~! Bu iyi, değil mi?
Yamada : Evet, evet! Giysilerinin kollarını kıvırıyorlar.
Okamoto : Bu en iyisi~! Üniformalarının kollarını katlıyorlar, çok iyi görünüyor.
Yamada : Evet! (Ellini çakıştırıyorlar)
Okamoto : Bizim zevklerimiz aynı. (Gülüyor)
Yamada : Sıradaki soru... Ne, UFOlarla mı ilgili!? Bizimle ne hakkında konuşmak istiyorlar...
Okamoto : UFOlar hakkında hiçbir şey bilmiyorum.
Yamada : UFO ya da uzaylıların varlığına inanıyor musun?
Okamoto : Evet. Sanırım uzakta bir yerlerdeler. Daha hiç görmedim.
Yamada : Ben de öyle düşünmüştüm. Genelde, ben göremediğimiz varlıklara inanmamanın iyi bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Okamoto : Konuşmanın akışı çok ürkütücü...
Yamada : Onları göremesek bile, hayaletler vardır!
Okamoto : Ahh, konu yine mi hayaletlere geldi? (Gülüyor)
Yamada : Var olmakla birlikte, hayaletler...
Okamoto : Hayır, konumuz farklı.
Yamada : İşe yaramaz, konuya geri dönelim... (Gülüyor) Gelecekte, uzaya giden bir merdiven kurulacak.
Okamoto : Ne~ bu inanılmaz.
Yamada : Eğer öyle bir şey yapılırsa, ben kesinlikle bir çok yıldıza gidip, uzaylılarla tanışacağım.
Okamoto : Bu çok hoş. Gerçek olsa harika olurdu.
Yamada : O zaman geldiğinde, birlikte gidelim. Sonra uzaylılarla arkadaş olabiliriz, sonra da UFO gemisiyle evimize geri döneriz. Nasıl buldun?
Okamoto : Evet, sanırım iyi olur. İkimiz de UFOları tanımıyoruz, en iyi konu buydu. (Gülüyor)
Yamada : Cidden en iyisi buydu! (Gülüyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder