29 Ekim 2011 Cumartesi

YAMADAS - DUET Ekim 2009 / S ~ T



YAMADAS - DUET Ekim 2009
【S】

School (学校): Okul
Lisede, daha çok yalnız başıma vakit geçirirdim.. Belki de nedeni çevremde insanlar varken suratımın fazla “ifadesiz” oluşuydu… aslında bizim sınıftaki kızlar korkunç olduğumu düşünüyorlar. Hiç yanıma yaklaşmıyorlar (terler). Geçen gün de, birkaç tenis topu buldum, eşofmanlarımın kollarını kıvırdım ve topu yukarı aşağı atarak oynamaya başladım. Bana yüzlerinde “Ne, Yamada-kun böyle şeyler yapar mıydı~?” der gibi bir ifadeyle baktılar. Şok edici değil mi? Beni ne kadar korkunç hayal ediyorlarsa!? Ben de öyle şeyler yaparım! (gülüyor) Pekala, insanlar beni, okul başladıktan sonra gülerken görünce şok oluyorlardı. Sanırım "gerçek ben"i tanıtma zamanım geldi (gülüyor).

School Kakumei (スクール革命)
Düzenli olarak bulunduğum bir şov. Her haftası için elimden geleni yapıyorum. Siz izliyor musunuz? Çekimleri çok canlı geçiyor. Dokunulmaz Yamazaki-san’ın ruh hali molalarda bile değişmiyor ve yayında da (gülüyor). Wakabayashi-san çok kibar. Yaşlarımız tamamen farklı fakat onunla oyunlar hakkında konuşabiliyorum ve grip belirtileri ikimizde de var. Kasuga-san? Şey, Kasuga san… her zaman yemek yerken canlanır gözümün önünde (gülüyor). Her neyse, hepimiz çok enerjitiğiz ve çekimler çok eğlenceli.

Sports (スポーツ): Spor
Vücudunu hareket ettirmek harika bir şey. Sanırım birçok kişi futbolu çok sevdiğimi zaten biliyordur. Aslında, J-board (Kaykay gibi bir şey) bağımlısı olduğum söyleniyor. Sanırım JUMP'ta onu kullanabilen tek kişi benim. Sanırım Chinen de ilgi duymaya başlamış ama ona karşı kaybetmeyeceğim~♪Ah, aslında ben basketbolu da seviyorum. Atış başarı oranım çok yüksek olmasa da. Dayanma gücüme güveniyorum bu yüzden mümkün olabildiğince, oyun alanında çalışabilmeniz güzel bir şey (gülüyor).


【T】

Today (今日): Bugün
Şey, bugünün programını açıklayacağım. İlk olarak, annnem beni sabah 7:30'da kaldırdı. Etrafta uyukladım, yüzümü yıkadım, falan filan 8:30'a kadar. Ardından kahvaltı yaptım. Sosis, sahanda yumurta ve ekmek vardı. 9 gibi evden çıktım ve başka bir dergi çekiminden sonra buraya geldim, bundan sonra da başka bir röportaj var ve ondan hemen sonra eve gidip yatmayı planlıyorum. Çünkü yarın NYC boys olarak “Mezamashi TV”ye çıkacağız bu yüzden 5'te uyanmak zorundayım (terler).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder