29 Ekim 2011 Cumartesi

YAMADAS - DUET Temmuz 2010




YAMADAS - DUET Temmuz 2010 

Son JUMP üyeleri yayınında, diğer 9 JUMP üyesi Yama-chan'dan bahsedecekler! Beklenmedik kişiliği açığa vurulacak. Aynı zamanda, bu ayın cosplay'i 2010 FIFA Dünya Kupası'nın ünlü bir futbol oyuncusu!


【Yabu'dan】
Yamada'nın beni sevdiğine şüphe yok. Her şeyin sonuna "♥" ekler. “Yabu-kun, ne yiyorsun?♥" ya da “Ne yapıyorsun? ♥" gibi. Ama üzgünüm erkeklerle ,ilgilenmiyorum. ….Sadece şakaydı! Seni seviyorum Yamada! (gülüyor)

【Yaotome'den】
O gerçekten özgür, ama Dai-chan gibi değil, onun özgürlüğü can sıkıcı değil (gülüyor). Yama-chan, yemeğini sessizce yer ve kendi kendine uyur kalır. Ona izin verebiliyorum, çünkü insanların işine burnunu sokmuyor. Onu Dai-chan ile karşılaştırdım, görüşmeye hep geç gelir ve diğer diyeceklerini unutur… oh, bekle bunun Dai-chan'la alakası yoktu (gülüyor).

【Arioka'dan】
Berbat yalan söyler. Benden nasıl bir tepki bekliyor bilmiyorum ama bazen bana şöyle söyler “____ tema şarkısını söylüyor” bir artist hakkında. Yalan söylediğinde, burun delikleri büyüyüp sırıttığı zaman kolaylık yalan söylediğini, söyleyebilirim. Aslında saf bir tarafı var ve bana sorar “Sence kilo almış mıyım?” hem de çok ama bunun için endişelenmene gerek yok!

【Takaki'den】
Yamada'nın sevimli bir yüzü var, ama bazen sert şeyler de söyleyebiliyor. “Çocuk gibisin” ya da “Çok aptalsın” gibi şeyler der bana. Ama asla başkalarını incitecek bir şey söylemez belki de nerede duracağını biliyordur. Ah, bu bana Ketio'nun geçen dediğini hatırlattı. Görünüşe göre, Yamada’nın teri gül gibi kokuyormuş? (gülüyor).

【Inoo'dan】
Son zamanlarda, konserlerde gözlerimiz karşılaştığında yüzünü komik bir şekle sokup beni güldürmeye çalışıyor. Bunu konuşma sırasında yapıp beni güldürmeye çalıştın, ama ilk baş kendin güldün! Dans ederkenki ciddi yüzümün, komik olduğunu düşünüyorsan, bu çok kaba bir yorum.

【Nakajima'dan】
Aynı yaşta olsak bile, biliyorsun, ajansa ilk katılan bendim. “Yuto-kun, Yuto-kun” diyerek peşimde dolanırdın ama şimdi bunu çok yapmıyorsun. Yama-chan, beni aldatmıyorsun, değil mi? Dai-chan ve Keito ile (gülüyor).

【Chinen'den】
Yama-chan okulda herkesle konuşan bir insan değil. Etrafta dolaşan ya da beceriksiz biri gibi değil. Hevesli değil. Ama bazen Yama-chan aptalca tatsız şakalar yapar ve bazen insanlar kazara burunlarıyla gülerler çünkü ne yapacaklarını bilmezler… Yama-chan JUMP'layken parlar ama okuldaki asık suratlı çocuğu görmeye tahammül edemiyorum (gülüyor).

【Keito'dan】
Bunu onun yüzüne karşı söylemek utanç verici ama bazen “Yama-chan'ın olmadan nereye gidebilirim?” diye düşünüyorum, Yama-chan birçok kez bana yardımcı oluyor. Noktalara dikkat çeker “Keito daha çok şu şekilde yapmalısın” ya da “Şu harikaydı” ve daha başka şeyler bu yüzden dürüstçe söyleyebilirim ki biraz ilerleme var. Bunu gerçekten takdir ediyorum.

【Morimoto'dan】
Molalarda futbol topunu üzerime atmayı kes! Ayrıca, yürürken bana çelme takmaya da bir son ver! Yaptığı gerçekten çocukça. Sen şu anda lise ikinci sınıfa gidiyorsun, lütfen biraz olgun gibi davran! (gülüyor) Ama bir şey sakladığımda ve bunu fark ettiğinde gerçekten harika oluyor. Teşekkürler, ben biraz korkağımdır ve sen benim sırlarımı biliyorsun (güüyor).

【Yamada’nın Cevabı】
Herkesin benim hakkımda eleştiri yaptığını düşünüyorum biri hariç. Herkesin sorunu ne? Ve Keito senin derdin ne!? “Yama-chan…” gibi şirince şeyler söylemek, Tanrı aşkına beni kızdırmak mı istiyorsun!! (gülüyor) Ryutaro'ya, benim hakkımda kötü şeyler söyleyen tek kişi, kulağa çok şirin geliyor. (Personel Yamada'ya “Ah, ama Ryutaro dedi ki “Bir santim bile uzamadın, iyi olacak mısın?”, dediler sonlarda sessizce) Hey! Bu, en yaralayıcı gerçekçi eleştiri (gülüyor).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder