20 Kasım 2011 Pazar

Potato Eylül 2011 NYC - Chinen Yuuri




Soru 1. NYC üyeleri arasından kızlar arasında en popüler üye?
Yuuma. Ben genelde Yamada'ylayım ama görünüşe bakılırsa, Yamada popüler değil (güler). Kızlar arasında neyin “popüler” olma onayı aldığını bilmiyorum, ama Yamada'nın şu ana kadarki hayatında, hiç birisini "Oh, çok popülersin, tam da beklediğim gibi!" derken gördüğümü hatırlamıyorum. Konserler sırasında “kyaa~kya~” diye onun için çığlık atan bir sürü kız olmasına rağmen, okulda bir kızla konuştuğunu hiç görmedim. Pekala, ben de zaten öyleyim (gülüyor). Ama Yuuma'nın popüler olduğuna karar verme nedenim, belki  Osaka'da popüler olabilir. Şey, aslında bilmiyorum. (güler) Bir erkek olarak, “popüler erkek” olma konusunda bir şey bilmiyorum. Ama erkek bakış açısıyla bakarsak, en yakışıklı olan...? Benim. (güler)


Soru 2. NYC'nin en şımarık üyesi?
Ben... Hareketlerim diğerleri tarafından şımarıkça bulunur. (güler) Mesela, üçümüz birlikte konuştuğumuzda, sık sık rastgele kelimelerle karşılık veririm. Böyle bir şey yaptığımda, Yuuma da bana rastgele bir cevap verir, ve sonunda doğru cevabı veren kişi Yama-chan olur. Bu şımarık bir hareket, değil mi!?

Soru 3.  En çabuk gözyaşlarını akıtan NYC üyesi kim?
Yama-chan. Özellikle nedeni, Yuuma ile birlikte geçirdiğim zamanlarda, şimdiye kadar yüzünde bir damla yaş görmedim yani bilmiyorum. Yama-chan'ı drama sonlarında ağlarken görürüm hep. Ben de yalnız hissediyorum ve duygulanıyorum, ağlamak istiyorum ama ağlamıyorum, çünkü insanların ağlayan yüzümü görmelerini istemiyorum, bu yüzden sadece evdeyken ağlarım. (güler)
 

Soru 4. NYC üyelerinden hangisi iyi bir eş olur?
Bilmiyorum... ama ben öyle biri değilim... belki Yuuma. Çünkü, herkesten önce evlenmek istemiyorum. Evlilikle ilgili bir röportajda, Yuuma, erkenden evlenmek istediğini söylemişti. Yama-chan ve ben bunu duyduğumuzda, "İmkansız, imkansız!" demiştik. Ama, 24 yaşında evlenmek istediğini söyledi. Bu imkansız bir şey, değil mi! (güler)


Soru 5. NYC'yi en çok seven NYC üyesi?
Beklendiği gibi, ben. Ama, o iki üyeyi seviyorum! Onlarla birlikteyken, mutlu hissediyorum. onların yanında kendimi özgürce ifade edebiliyorum. Bu kibar his eğlenceli!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder