20 Kasım 2011 Pazar

Potato Eylül 2011 NYC - Yamada Ryosuke



Soru 1. NYC üyeleri arasından kızlar arasında en popüler üye?
Belki Yuuma. Bir bakışta, hayat dolu görünüyor, otobur biri, ama şaşırtıcı bir etobur! Şaşırtıcı, değil mi? Bu fark kızların kafasını karıştırıyor. Şey gibi... "Ne, böyle tuhaf olabiliyor mu? Kyun <3" İnsanlar, benim gibi bir erkeğin sadece etoborluğuna bakarak, popüler olmadığını kolayca söyleyebilirler. (güler) Fazla açgözlü olmak iyi bir şey değildir...
 
Soru 2. NYC'nin en şımarık üyesi?
Chinen. Onu gören herkes benimle aynı fikirdedir. Çünkü, o her zaman, her yerde bana şımarıklık yapar. Şey, çünkü bu Chinen'in iyi yönü, kendini değiştirmesini gerçekten istemiyorum. Ama, aşk söz konusu olduğunda farklı olacağını düşünüyorum. Sanırım kız arkadaşım konuşurken onu çekerim, "Takip et beni!" Hyuu~ çok havalı! Ah, ama kız arkadaşım benden büyük olursa, beni şımartmasını isterim (gülüyor)!
 
Soru 3.  En çabuk gözyaşlarını akıtan NYC üyesi kim?
Ben! Çünkü film ya da dizi izlediğimde, hemen duygulanır ve ağlarım. Açıkçası, dün izlediğimde [Soredemo, Ikiteiku], ağladım. (güler) Sonra, konserlerin ilk ve son günü berbattı! Sanırım bunu herkes biliyordur. Dürüst olmak gerekirse, insanların önünde ağlamayı sevmiyorum. Bu utanç verici, ve insanların ağlayan bir bebek olduğumu düşünmesini istemiyorum.
 
Soru 4. NYC üyelerinden hangisi iyi bir eş olur?
Tabii ki, ben! Chinense geç evlenir, sanırım sürekli tazelenmiş bir ilişkisi olurdu, ama bu kişi ben isem, benim eşimle olan ilişkim her zaman sıcak olur (güler) çünkü biz karımla ebediyen canım cicim oluruz. Ve ben iyi bir kocayım, değil mi?! Bütün gücümle çocuklarımı da korurum. Her hafta, ailemi alıp tatile çıkarım, ve bu zaman ailemin her şeyi olur. Çünkü ailem beni böyle yetiştirdi,  gerçekten onlara minnettarım.

Soru 5. NYC'yi en çok seven NYC üyesi?
Buna karar verilemez. Çünkü diğer üyelerin de NYC hakkında derin fikirleri var. Normalde, ayrı ayrı işler yapsak bile, bütün üyeler şöyle düşünecektir, "burada birçok şey öğreneceğim ve bunları NYC'nin gücüne güç katmak için kullanacağım!" bu sevginin bizi çok, çok daha güçlü yapacağına inanıyoruz. Özellikle böyle bir sevgi olduğu için, elimizden geleni yapabiliyoruz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder