19 Mayıs 2013 Pazar

Fabulous Boys Çeviri Duyurusu



FABULOUS BOYS

Türü: Romantik Komedi
Yapım Yılı: 2013
Açılış Şarkısı: Yue Ding - A.N Jell
Bitiş Şarkısı: Hao Bu Hao

Kore yapımı You Are Beautiful dizisinin Tayvan uyarlamasıdır. :)


 Jiro Wang - Tae Kyung

Chen Yu Xi - Go Mi Nam

Hwang In Doek - Shin Woo

 Evan Yo - Jeremy





Çeviriyi Inori ile yapacağız. :)


Henüz Altyazısı çıkmadı. Altyazılar çıktıkça çeviriler hızlı bir şekilde eklenir muhtemelen. :)


Ve unutmadan fragman~ Aslında bitiş videosu. :)



5 yorum:

  1. yaaa ne ka sevindimm :D çıkınca hemen altyazsız izlemiştim altyazılı bi daha izlerim :D inşallah softsub çıkar yakında :D sabırsızlıklar bekliyorum :D İnori ve Nova şimdiden kolay gelsin :D

    YanıtlaSil
  2. http://k-ismylove.blogspot.com/2013/05/eng-sub-fabulous-boys-episode-1-new.html burda ing altyazılı var ama soft mu bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Buradaki altyazı gömülü o yüzden biraz daha bekleyeceğim, olmadı zamanlama yapacağız artık. :)

      Sil
  3. Harikasın teşekürler vakti olursa çevirir mi diye sormayı planlıyordum sen çevireceğini duyurmuşsun bile sabırsızlıkla bekliyorum kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Şu sıralar okul yoğunluğu var, ama kısa sürede başlarım inşallah. :)

      Sil